lunes, 17 de mayo de 2010

IV Certamen de Tapas de Gijón

Como ya habíamos anunciado CAAC estuvo presente el el IV Certamen de Tapas de Gijón que tiene lugar todos los años en el recinto ferial Luis Adaro y que el año pasado congrego a más de 25.000 personas.



Fuimos el sábado a eso de las 10 de la noche, cerca de la hora de cierre, y lo primero que nos encontramos fueron las largas colas (de más de 20 minutos) que había para entrar al recinto ferial. Algo que no gustó teniendo en cuenta que la entrada era libre y que el recinto disponía de capacidad suficiente para acoger a toda la gente que en ese momento esperaba a entrar. Una vez dentro nos dirigimos a las taquillas para canjear dinero por "monedas Mahou", necesarias para poder comprar las tapas y la bebida. El evento estaba patrocinado por Mahou, por lo que las únicas opciones disponibles en cuanto a bebida eran Mahou clásica y Mahou Sin en barril, y Mahou light y Mixta en botella. Para comer cada uno de los 24 locales participantes ofrecía 3 tapas compuestas en su mayoría por versiones minimalistas de platos tradicionales y postres, dejando un poco de lado la innovación y la originalidad que suelen venir unidas a este tipo de eventos. Al final no se si fue por casualidad, hambre, o que la cerveza acompañaba bien, pero la verdad es que terminamos apostando por las tapas más "light" del certamen: fabada, callos, caldereta de venado, picadillo con cabrales, huevos con chorizo, frixuelos rellenos... en fin, siempre dispuestos a una fartura.

Como contrapunto me gustaria comentar la mala educación y falta de respeto que hubo por parte de la organización para dar por finalizada la jornada ya que justo antes de la hora de cierre y cuando aún estabamos comiendo unas tapas que acabábamos de pedir, apagaron las luces del recinto y un vigilante de seguridad nos vino a decir a la mesa que termináramos de comer y nos fueramos. Una pena terminar así...

6 comentarios:

Chela 19/5/10  

Buenísimu post, concisu y amenu.

A mi personalmente l'ambiente prestome salvo per los detalles de la entrada, tampoco yeremos tantos como pa tener que facer cola. Lleguemos tarde, verdá ye- tabemos investigando cerveza lituana de barril y demás mesteres, pero creo que tovía tuviemos tiempu a damos un bon festín y por exemplu el cambiu de monedes yera rápidu y los chigreros atendíen bien.
8 pinchos y 4 mahous light foi el mio balance en una hora escasa, siendo el de la semeya el llevó la palma xunto con la vieira gratinada.

Foi muy bonu tamién el momentu del cortaor de xamón show, el tipu falando de calidades, cualidaes, que si Guijuelo, que si Badajoz que si no se qué y cuando atendemos resulta que los gochos yeren criáos en Hungría, home calla fae'l favor....

Como falabemos l'utru día pa'l añu que vien lo meyor será facelo por estayes. Pe la mañana visitar 12 puestos del tirón y pe la tarde los otros 12, llevando d'arreu tóos los pinchos.

Haiga Salú

P.S.- El tema Mahou Clásica en botella ye otra cosa que hay que recomendayos, les cañuques eses nun dan pa nada y que paisanos fechos y drechos tengamos que acabar tomando puxarra light porque ye de terciu ye grave jejejje

Chela 19/5/10  

Escaecíalo, el tema del guardia xuráu ye a parte. Yo entiendo que tean cansaos que apaguen les lluces y anuncien por megafonía lo de "torniar mañana" nun son maneres pero bono, entiendese, pero que venga un mono a decinos que acabemos, con esa chulería, por eso nun pasamos

Así foi que cuando y diximos casi al unísono "un momentín que ta caliente" y "espera que tamos comiendo" de buenes manieres pero firmes y autoritarios achantó la mú de seguío jejeje
A mí mio madre enseñome que hasta que nun se acaba lo del platu nun se llevanta un de la mesa, y eso a raxatabla lo cumplo jejejejjejeje


Haiga Salú

fivixx 19/5/10  

Cierto, de hecho tu marchabes con la mesa al llombu (hay foto).

Lo del jamon hungaro olvidoseme comentalo. Por mucho que lo promocionen y que digan que ye de mangalica, a mi no me engañen. Crucen jabalis con oveyes y luego quieren vendenoslo como gurmet.

Chela 21/5/10  

JEJEJE y nun marché más porque cansé jejejej

A recordar d'esi día-Por orden cronolóxicu:

-El torniar al Páramo a que chima tomara cerveza con zumos,y ser recibíos con les bones sonrises de la amable ama

-La camarera Ucraniana del Lúpulo Asturla so amabilidá y les rises con ella alrodiu Bitburger

-Torniar tamién al lituanu a tomar Svyturis con Palomites de maíz

-Aprender a xugar al Bola 8 con el Makinavaja y el Popeye( y ganálos)

-Encontranos con un Fan de CAAC que vieno a saludanos y mos puso al día de novedaes cerveceres de la zona,y que mos ficiere un par de crítiques costructives y un par de halagos. Acabamos nomándolu corresponsal en Xixón por ser un auténticu Xeniu( y doble físicu de Fernando Alonso jejeje)

-Qué el Presi s'echare l'equipu a les espales por segundu finde consecutivu con una organización cuasixenial de los eventos cantando aquello de ...."Con dinero y sin Dinero, faigo sempre lo que quiero y la mio pallabra ye la Lleyyyyyyyy"


A escaecer d'esi día -Por orden tamién y a parte de lo que comentaste ya del festival:

-El focicu d'otra camarera del Lúpulo Astur asína como les formes en servir

-El sabor a maíz de la Svyturis mayor si cabe que el de les palomites


-Nun topar el Montana y tar al lláu y ye porque nun me ficieron casu( el miercóles comprobé que taba onde yo decía, burros)

-L'alcuentru con un fan y que mos eche en cara que álguien y-dixo que nun almitíemos socios perque nun yeremos un club social pero que ensin embargu dibemos contratar un bus pa dir per Asturies recorriendo cerveceríes( quién sería el charrán? el chaval diz que foi una muyer pues.....jejejejje)

-Qu'esi fan mos lleve a tomar una cerveza d'importación única n'Asturies y que tea piesllau'l chigre

-Al Presi marchando ensin tomar la última.Pecadorrr, Cobardeeeeeee





A ver que facemos na próxima que será la parrillaona n'el Carbayu, avisu pa navegantes

Haiga Salú

Lúpulo Feroz 21/5/10  

Espero que el trabajo me permita volver pronto a participar en esas actividades que tanto echo de menos.
La camarera ucraniana del Lúpulo de Xixón ye la moza de Jandro, el que me arregla los grifos y pinchadores que se empeña en armar y desarmar cotoya un día tras otru, y a punto estuvo de trabajar conmigo, pero siendo de Xixón fue imposible compatibilizar horarios y buses.

El Montana no lo encontrásteis porque sois muy burros. Mira que ye facil ir desde el Lúpulo. En la misma calle dirección a la playa.

Enhorabuena a los participantes y pa la próxima a ver si puedo ir.
Un abrazu

Chela 22/5/10  

No lu encontramos porque nun me ficieron casu y pa una vez que-y faen casu al presi pues hay que dexalos que si non dicen que mando muncho jejejjeje

Siempre Dispuestos...

Si queréis que vuestras cervezas o elaboraciones, vuestros actos culturales, jornadas gastronómicas o cualquier expresión de cultura popular que organicéis u os interese salga aquí, sólo tenéis que poneros en contacto con nosotros escribiendo a:
Haremos gustosos y sin ánimo de lucro el correspondiente reportaje que aparecerá en una sección fija de nuestra página. Siempre Dispuestos...


Archivo del blog

Creative Commons

Creative Commons License
CAAC, su blog y su contenido están bajo una licencia de Creative Commons.

IBSN

IBSN: Internet Blog Serial Number 11-01-2008-80

  © Free Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP