viernes, 6 de agosto de 2010

Axenda Gastronómica CAAC

El branu ye así, nun hay más: Arriva el primer fin de selmana enteru d'agostu con una serie de cites ineludibles y que alcancen inclusu, nivel nacional ya internacional. Les que mas mos presten son estes:



Nava
7 d'Agostu

VI Tour del Llagar
Una vegada más el ensame sidreru La Sidra entama el tour del llagar nel que se realiza una visita guiada a dellos llagares, tastiando la sidra de los mesmos y sintiendo la hestoria y les peculiaridaes de cada unu d'ellos. L'autocar faerá salides dende Uviéu, Xixón y Avilés y el viaxín amás de la visita y la tastia de los diferentes palos, incluye dos espiches-pa comer y pa cenar-, música tradicional y dexuru folixa abondo. Esti añu los llagares son los siguientes: JR, Frutos, Orizón, Alonso y El Piloñu, teniendo llugar les espiches nos llagares de JR y el Piloñu. Dende CAAC recomendamos esta maniera de arrimase a la cultura gastronómica ya hestórica de la nuesa bebida.


INFO: La Sidra y escribiendo a infolasidra@gmail.com


Samartín de Luiña ( Cuideiru)
7,8 y 9 d'Agostu

X Mercáu Vaquieru
El pueblu pixuetu de Samartin de Luiña acoye el décimu Mercáu Vaqueiru onde podremos desfrutar y conocer un poco meyor la hestoria y les costumes de los vaqueiros d'alzada. El grupu de investigación folklórica Rixu faerá en vivu una rapresentación de la trashumancia vaqueira asína como de una boda tradicional de los vaqueiros. El mercáu cuntará tamien con unos cincuenta puestos onde poder almirar la artesanía, la gastronomía y la hestoria de la zona. CAAC racomienda esti eventu comu una maniera destinta de visitar Cuideiru y el so guapu conceyu.



Arriondes-Ribesella
Sábadu 7 d'Agostu
74 Descensu Internacional del Sella
Imaxino que nun fae falta presentación a una de les fiestes más conocies ya internacionales de la nuesa Rexión les popularmente conocíes como fiestes de les piragües. Eventu deportivu clásicu del deporte de la piragüa, clásica onde les haiga, tresciende de lo deportivo a la folixa y conviertese n'una de les cites obligaes del Branu asturianu. Destacar que esti añu ta dedicau a ls 50 años del Club Los Gorilas de Candás, veteranu grupu del deporte asturianu. El sábadu día 7 a les 12h comieza la preba deportiva en les destinte modalidaes de piragüa y canoa que faeran el recorridu de 20 km a tra viés del riu Sella entre Arriondes y Ribesella. Depués entama la fiesta popular n'a que la xente llena les cais y los chigres de Ribesella n'una Folixa que nun dormirá en un par de díes. Ensin ser la meyor época pa visitar la villa, y dos de los sos chigres emblemáticos-Corquiéu y Atalaya, CAAC nun dexa de racomendavos que si váis, paséis per ellos.
INFO: Descensu del Sella, Ribesella



Cartelos cortesia de los sos amos con acuerdu a Creative Commons, agradeciendo y reconociendo el llabor de los diseñaores y dueños. Todos los derechos reservaos




10 comentarios:

Anónimo,  6/8/10  

Una vez más se os olvida Gijón, me parece que lo haceis a proposito el ninguneo a nuestra ciudad Comienza La Feria de Muestras eso si que es un clásico del panorama cultural asturiano que deberiáis haber recogido pero claro, cuando las cosas no se hacen en serio eso es lo que pasa

Anónimo, el de siempre,( el que os tiene calados)

Lúpulo Feroz 6/8/10  

El bocata calamares elaborado por personal explotado y sin asegurar, un café de toscaf con vale en vaso de plástico, coca cola por cada esquina, cuchillos diversos que lo mismo cortan un clavo que un tomate y la bolsa de la voz de asturias con periódico, abanico, gorra de la caja rural y novela de Marcial Lafuente Estefanía, es lo que a nuestro humilde parecer nos ofrece la Feria Internacional de Muestras. Y así nos parecerá se celebre en Xixón, en Avilés o en San Claudio. Lo mismo reza para tu querida y supercultural Semana Negra.
Gijón ha sido y es una de nuestras cuidades favoritas en cuanto a cerveza se refiere, muy por encima de Oviedo, asi que, si quieres ver fantasmas donde no los hay, pues los ves. Cuando en Gijón hay una actividad que merece la pena, la comentamos. NO hay que echar mucho la vista atrás para leer nuestras entradas acerca del Octoberfest de la plaza de "torturas" o del evento celebrado en la feria de pinchos mas mahou, entre otras muchas reseñas sobre Gijón.
También debe ser por el odio que tenemos hacia esa ciudad, por lo que ayer noche cinco miembros de la asociación estuvimos de ruta cervecera por Marqués de Casavaldés, y curiosamente tenemos tres socios del Sporting entre los diez que pertenecemos a la Caac.
Y sobre lo de tomarse las cosas en serio, insistimos en que no solemos hacerlo, ni falta que nos hace.

Por otra parte, para calarnos tendrás que conocernos, pero para eso hace falta dar la cara, cosa que por algún motivo que se nos escapa, tu no quieres dar, así que, metete en la feria quince días seguidos que saldrás supervitaminado

Lúpulo, el de siempre, (el que da la cara y se sabe donde vive, a que se dedica y donde trabaja)

Beat Xavi 7/8/10  

Pues no es por nada pero a mi me parece que al anonimo lo conocemos del kohl, no se ,Lupulo Feroz, si ese día tubiste alli.Y que me corrija si me equivoco :)

Lúpuloadicto 8/8/10  

Si, si... estos de la CAAC son muy oviedistas... no les hagas caso anónimo...

Bueno, veo que esto de los blogs sigue igual (de interesante o de divertido depende a quien le pille). Un placer el viaje, haberos conocido y la última cogorza por la MARAVILLOSA Xixón, jejeje!

Un abrazo, chicos!

Lúpulo Feroz 8/8/10  

Me alegro de que hayas llegado bien, Pau. Un placer teneros por aquí y esperamos que volváis pronto. Nos "prestó" mucho vuestra visita.
Un abrazo

Chela 8/8/10  

(A riesgo de que se me pene con Heineken )voy a lanzar un aviso, que no amenaza para navegantes

Anónimo si quieres ver fantasmas donde no los hay es tu problema, muy bien pero, aviso, y repito, aviso, el problema no es que nos cales tu, el problema va ser que te cale yo a tí, que ya se me están inflando los coyones. La cerveza la tienes pagada donde quieras, eso sí.

P.S.- Toy mirando la forma de impedir anónimos, ya vos lo comento

P.S2.- Penoso que haga falta un bocazas para que el presi haga comentarios,pero bueno, menos ye nada jejejeje

Chela 8/8/10  

Pau, friki, jejejje, Un placer,como falamos n'el so momentu jejejeje. Haiga Salú, collacios.


P.S.- De muy Oviedistas nada que la representación Sportinguista ye pequeña pero muy digna, los más altos de la CAAC y si no los más guapos sí los más sexies jejejjejej( y tu no seas metomentodo que dijiste que eras del Sporting jejejejjejejjejejjee)

fivixx 8/8/10  

Casi caigo de la silla al leer un comentario del presi nel blog.

Chela 8/8/10  

ya te digo, si mires los archivos tengo miéu que sea el segundu jejejjje, debe tener los deos con agujetes de teclear tanto jjejejejjee

Y encima con la teoría de conspiración de que conoz al patán esi jejeje

Lúpuloadicto 9/8/10  

Pobre presi, dejarlo que ya que se anima...

Chela, pues a ver si es verdad eso de los anónimos y me dices como narices lo quitas. Y si te enteras de quienes son, pues tambien me lo dices... (como buen metementodo que soy!). Ah! Por cierto! Puxa Xixón!

Siempre Dispuestos...

Si queréis que vuestras cervezas o elaboraciones, vuestros actos culturales, jornadas gastronómicas o cualquier expresión de cultura popular que organicéis u os interese salga aquí, sólo tenéis que poneros en contacto con nosotros escribiendo a:
Haremos gustosos y sin ánimo de lucro el correspondiente reportaje que aparecerá en una sección fija de nuestra página. Siempre Dispuestos...


Creative Commons

Creative Commons License
CAAC, su blog y su contenido están bajo una licencia de Creative Commons.

IBSN

IBSN: Internet Blog Serial Number 11-01-2008-80

  © Free Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP