sábado, 3 de julio de 2010

Axenda Gastronómica CAAC/Agenda Gastronómica CAAC

Retomamos la Axenda depués de unos problemas téunicos axenos a la nuesa voluntá y facemoslo racomendando les fiestes que más mos presten en esti primeru fin de selmana de Xuliu

Fitoria(Uviéu)
del 2 a 5 de Xuliu

Fitoria en Fiestes
Na falda del Monte Narancu Fitoria ye un pequeñu y guapu pueblu que conserva la tradición de la aldea al lláu mesmu de la ciodá. Una de les fiestes más guapes y sonaes del aniciu del branu oventense cellebrase equí con romería dende Pumarín hasta'l Prau, corderos a la estaca, paella da xigante, concursu de tortielles, orquestes de renome, y muy bona Folixa. CAAC Racomienda estes fiestes así como pasar por el bar Los Calderones a comer un cachopu xigante y unos pimientos rellenos de bonito.
Más Info: Fitoria


Lluanco(Gozón)
del 2 al 11 de Xuliu

XXVI Festival del Bonito
Con la llegada del branu llega la costera del bonito y la villa marinera de Lluanco cellebra dende fae más de 25 años el tradicional festival onde en dellos restoranes y bares del pueblu podrán degustase milenta platos con el bonito como ingrediente estrella. Altividaes y homenaxe a la mar que tamién atrae a públicu asína como el ambiente de la Taberna de Hank, son otres de les coses que se pueden tastiar na guapa villa mariñana. CAAC Racomienda esti eventu.
Info: Lluanco

Llanera( Llanera)
del 2 al 4 de Xuliu

Los Exconxuraos
El Recintu Ferial de Ables conviertese en la Llanera de la alta edá media pa festexar una historia real na que el pueblu de Llanera llevantose en rebelión escontra los tributos que tenía que pagar y por ello fueron excomulgaos tóus los sos habitantes teniendo que dir andando en penitencia hasta Oviéu a pedir el exconxuru. Esta Lleénda, convirtiese cada añu nel tema principal y asína la organización entama un pueblu medieval con rapresentacións caleyeres, a modu de teatru al vivu tanto del pueblu como de les batalles, les comedies, los banquetes-con una cena medieval que merez muncho la pena, y la vida en xeneral.Una de les les fiestes más atrautíves del aniciu del branu, nomada de Interés Turísticu y cultural Rexional que vos racomendamos dende ya.
Info: Los Exconxuraos



0 comentarios:

Siempre Dispuestos...

Si queréis que vuestras cervezas o elaboraciones, vuestros actos culturales, jornadas gastronómicas o cualquier expresión de cultura popular que organicéis u os interese salga aquí, sólo tenéis que poneros en contacto con nosotros escribiendo a:
Haremos gustosos y sin ánimo de lucro el correspondiente reportaje que aparecerá en una sección fija de nuestra página. Siempre Dispuestos...


Archivo del blog

Creative Commons

Creative Commons License
CAAC, su blog y su contenido están bajo una licencia de Creative Commons.

IBSN

IBSN: Internet Blog Serial Number 11-01-2008-80

  © Free Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP