viernes, 16 de julio de 2010

Axenda Gastronómica CAAC

Fin de Selmana esti, marcáu per les cellebraciones marineres n'Asturies, asína como por unes cites más que recomendables onde los raigaños culturales, sociales y gastronómicos de la nuesa rexión son motivu de fiesta en delles llocalidaes asturianes.


Pola Siero(Sieru)

del 15 al 20 de Xunetu

El Carmín
Posiblemente la meyor romería del centru d'Asturies n'estes feches. El carmín rapresenta pa la Pola 15 díis de Folixa onde el folklore llocal y rexional mesturase con otres altividaes culturales y gastronómiques: Dances, bailes y música tradicional asturiana, charangues, bandes de gaites, torneos de bolos, de baile per pareyes y a lo suelto, cocina llocal, sidra...El día grande ye el llunes onde se fae la xira al prau con tortielles, bollos preñaos y sidra asgaya. Esti añu además como novedá, pa'l cierre de fiesta entamase el primer certame cultural de la cerveza onde el nuesu compañeru Lúpulo partecipa activamente. Folga decir que CAAC tará ellí y que Racomienda esta fiesta, perque asína ye y será.



L'Entregu(Samartin del Rei Aureliu)

del 16 al 18 de Xunetu
Fiestes de la Laguna y V alcuentru Medieval de Samartín del Rei Aureliu
Tradicionales fiestes entreguines que abren con el pasacais tradicional de tambor y gaita pa llevar la folixa fasta la atraición más importante de les fiestes, el Alcuentru Medieval onde alrodiu un mercáu medieval desengolgueranse delles actuaciones de teatru na cai como son el desfile medieval, onde partecipa tou el pueblu desfrazau a la costume medieval, la coronación del Rei Aureliu,muestres de equitación, lluches en direutu, música y malabares medievales, y un mercáu que recrea la vida n'aquelles époques. Comu invitáu de luxu esti añu ta la Agrupación de Moros y Cristianos de Alcoy, los cuales parteceparán nel desfile y faerán una muestra del so Folklor llevantín. Una esperencia que mos trae un pocu de la vida medieval nel Samartin de ayeri. CAAC racomienda esta altividá.

Candás ( Carreñu)

del 16 al 19 de Xunetu

XXI Feria de les Conserves en Candás y XXV Xornáes Gastronómiques del Bonito de Candás

Un añu más y ya van ventiún, Candás acueye el Festival de les Conserves como homenaxe a un pasáu meyor nn'el que la industria conservera yera fonte importante de ingresos na guapa villa candasa. 16 empreses , de les que 13 son asturianes, del Llitoral Cantábricu tendrán presencia nel recintu ubicáu na esplanada del muelle., onde además de la espoisición y venta tamién habrá degustación de ellaboraciones varies. Coincidiendo nel tiempu y el espaciu destacar les xornáes gastronómiques del bonitu que dellos restoranes y chigres del conceyu entamen n'esti tiempu del añu nel que'l apreciáu túnidu arriva a les nueses costeres. Una bona escusa pa' arrimase a tomar una botelluca a Candás, desfrutar del so prestosu ambiente mariñeru y como no visitar el so museu de les Coserveres ya que el tema da pa ello. CAAC tará ellí y racomiendavos esti eventu

Info:Feria de les Conserves, Carreñu



Avilés

del 16 al 19 de Xunetu

XIV Festival Intercélticu de Avilés 2010

El Festival ya ye una cita ineludible nel calendariu estival de la Villa de Avilés con prestixiu internacional, nun en vanu, n'ella xuntense les bandes y agrupaciones de música tradicional más importantes del nomáu Arcu Atlánticu. Dellos partecepantes faeran a lo llargo d'esti fin de semana variades actuaciones, pasacais y muestres per toes les cais y places d'Avilés. Espectacular ye ver les bandes de gaites escoceses xunto con les Asturianes asína como formaciones arrivaes de Bretaña, Gales, Irlanda, y como no, la nuesa veciña Galicia. Un espectáculu más que recomendable que CAAC nun se va a perder.

Villaviciosa

del 16 al 19 de Xunetu

Festival Internacional de la Gaita y primera Nueche Folk de Villaviciosa

Homenaxe al instrumentu más representativu del nuesu folklor con muestres, espoisiciones y charles sobre elles asína como música en vivu a cargu de La Bandina( Asturies), DRD(Madrí), Spojonê Huki ( Eslovaquia).
Colunga(Colunga)
del Miércoles 14 al Domingu 25 de Xunetu
Alcuentros con la Cultural Tradicional Asturiana

La capital del Conceyu asína como la villa marinera de Llastres acoyen esti alcuentru nel que el tema central xira entornu a les manifestaciones artístiques y populares de la nuesa cultura. Leéndes, cuntacuentos, la importancia de la tradición aural, música, teatru costumista y diverses muestres de gastronomía, música y lliteratura tarán presentes durantes estes dos semanes n'unos alcuentros que dende equí Racomendamos y que sirven pa acercar la nuesa cultura a propios y foriatos.

Info:Colunga



Ribesella(Ribesella)

Sábadu 17 de Xunetu
Nueche Celta de Ribesella
La Guapa villa de la costa oriental acoye la Nueche celta que servirá pa la presentación del nuéu trabayu del grupu Corquiéu.Folixa, bona música, meyor xente y allegría a raudales allá onde desemboca el Sella a la mar. CAAC Racomienda esti conciertu y la folixa adxunta.





Cangas (Cangas de Narcea)

del 14 al 22 de Xunetu

La Descarga en Cangas(El Carmen y la Madalena)
Una de les fiestes más populares d'Asturies nes que Cangas vistese de Gala pa ofrecenes 10 díis de festexos que incluyen música, xornáes gastronómiques, muestres y concursos de cultura popular mucha Folixa y muncha pólvora con la famosa Descarga nes que les peñes de la llocalidá y alriores descarguen los sos volaores n'una atronaora exhibición. Ensín dubia una de les cites más esperaes y una bona maniera de arrimase a conocer la guapa montaña de la zona, la ribera del Narcea y comu non los singulares y únicos n'Asturies, vinos de la Tierra de Cangas. CAAC Racomienda esta fiesta.
XVI Xornáes de la Cultura Vaqueira en Navaral (Tineo)
Xornaes entamaes pero la Asociación Cultural Manxelón alrodiu de los Vaqueiros de Alzada y la so idiosincrática cultura. Muestres de la vida antigua de los vaqueiros, gastronomía típica de la so cultura, charles, bailes y música tendrá llugar n'esti pueblu tinentense enclavau na montaña vaqueira y que ufierta unes guapes vistes del conceyu de Tineo. CAAC tará ellí
El Carmen, patrona del mar cellebrase tamién, entre otres llocalidáes, en:
Lluanco
San Esteban de Pravia
Tapia de Casariegu
Llastres(Colunga)
La Tenderina( Uviéu)
Arriondes(Parres)
Celoriu(Llanes)

P.S.- Postreru a la espublicación d'esti artículu llegabamos la triste noticia de la muerte d'un mozu perteneciente a una Peña durante los preparativos de los volaores en Cangas Narcea. Dende equí queremos expresar el nuesu pésame a les families y mandar apoyu fonderu a tóus aquellos afeutaos per esta tráxica pérdida.


Cartelos cortesia de los sos amos con acuerdu a Creative Commons, agradeciendo y reconociendo el llabor de los diseñaores y dueños. Todos los derechos reservaos

3 comentarios:

Anónimo,  17/7/10  

Se os olvida La Semana Negra, una de las citas más importantes de Asturias y de España tanto en cultura como en gastronomía... ¿o es que no os habéis enterado que ya empezó?

Manzapivo 18/7/10  

CAAC, quedan invitados a la Ronda Nº 26.

Saludos.

Chela 21/7/10  

Anónimo, gracias por el aviso "no nos habíamos enterado"...la incluimos ahora, y le damos posición de honor "cultural y gastronómica" lo mismo que haremos en Agosto con la Feria de Muestras, claro, faltaba más.....

Siempre Dispuestos...

Si queréis que vuestras cervezas o elaboraciones, vuestros actos culturales, jornadas gastronómicas o cualquier expresión de cultura popular que organicéis u os interese salga aquí, sólo tenéis que poneros en contacto con nosotros escribiendo a:
Haremos gustosos y sin ánimo de lucro el correspondiente reportaje que aparecerá en una sección fija de nuestra página. Siempre Dispuestos...


Archivo del blog

Creative Commons

Creative Commons License
CAAC, su blog y su contenido están bajo una licencia de Creative Commons.

IBSN

IBSN: Internet Blog Serial Number 11-01-2008-80

  © Free Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP