viernes, 9 de julio de 2010

Axenda Gastronómica CAAC

Xunetu o Xuliu ye un mes onde les fiestes de prua y romeríes tomen protagonismu absolutu n'el branu asturianu xunto con les xornáes gastronómiques típiques d'estes feches. D'entre les milenta folixes que podemos topar per la xeografía asturiana destacamos les siguientes:


Lluanco(Gozón)
del 2 al 11 de Xuliu
XXVI Festival del Bonito
Con la llegada del branu llega la costera del bonito y la villa marinera de Lluanco cellebra dende fae más de 25 años el tradicional festival onde en dellos restoranes y bares del pueblu podrán degustase milenta platos con el bonito como ingrediente estrella. Altividaes y homenaxe a la mar que tamién atrae a públicu asína como el ambiente de la Taberna de Hank, son otres de les coses que se pueden tastiar na guapa villa mariñana. CAAC Racomienda esti eventu.
Info: Lluanco



Nava(Nava)
del 8 al 11
XXXIII Festival de la Sidra
Una de les cites más nomaes del calendariu de branu onde una vegada más los llagares d'Asturies compiten per conseguir el primer premiu n'es categoríes de meyor sidra y meyor llagar d'Asturies del añu. Nava, conceyu sidreru y epicentru de la comarca, abeyuga el museu de la Sidra, asína como una bona cantidá de llagares que faen que la tradición perdure. Asína que nun ye d'estrañar que n'esti mes vistase de gala pa' cellebrar la nuesa bebída. Alrodiu el festival tenemos delles altividaes d'entre les cuales destacamos, a parti del premiu y concursu a la meyor sidra natural, les muestres y tasties gratuites de sidra y tortos nos soportales del ayuntamientu, los deportes tradicionales na cai y les espoisiciones rellacionaes con la cultura de la sidra n'el Museu. Una cita ineludible que de nueche torna en fiesta gayolera onde les haiga con el famosu sidrotren que l'Ayuntamientu dispón pa llevar xente de toes les partes de Asturies fasta Nava. CAAC tará ellí y racomienda esti festival




Lluanco(Gozón)
10 y 11 de Xuliu
Mercáu de Sabores
Coincidiendo con Festival del Bonitu de Costera, cellebrase en Lluanco el Mercáu de Sabores onde los frutos de la tierra y la cocina tradicional asturiana serán los protagonistes indiscutibles. Sidra, embutíos, quesos y postres típicos. Esti añu además invitase a una delegación foriata, concretamente francesa y faerase un intercambiu de música y dances del país entre la delegación anfitriona y la francesa. Si táis per Lluanco no vos lo perdáis. CAAC tará ellí.
Info: Lluanco


As Pedreiras (El Franco)
XIV Xornaes de los Gaiteros del Occidente d'Asturies
El Franco, na' Caridá, abeyuga un añu más el alcuentru de gaiteros del Occidente, con un festival onde se interpretarán temes tradicionales, bailes y cancios xunto con la tradicional churrascada al aire llibre, cocinada nel área recreativa de "As Pedreiras". Sin duda una bona ocasión pa conocer esti conceyu interior del guapu occidente astur, aprovechando pa pasar por Tapia y asomase al Cantábricu.
Info: El Franco


Colombres( Ribadeva)
III Feria d'Indianos
del 8 al 11 de Xunetu


Indianu ye como se conocía n'asturies al emigrante que torniaba d'América depués de haber fecho fortuna. Cuando torniaben a la tierra que los vió marchar veníen con un sentimientu escontráu. Per un llau queríen pasar los sos caberos años na so tierra, con la so xente. Per otru teníen alcordances y señaldá de la otra tierra suya, de lUna les Amériques onde habíen fecho vida. Quiciaes seya esti desplazamientu sentimental lo que fizo que munchos construyeren cases y mansiones al estílu de les que habíen conocío n'América, plantando fasta plameres y otres flores tropicales, con el fin dexuru, de aliviar y conxugar los dos sentimientos. Dellos ficieron además bones obres a la comunidá, financiando escueles, arreglos de pueblos, centros sociales, y participaron a la tornia na vida política y social de la época. Esti xoven festival quier rendir homenaxe a esta figura y al so significa pa la cultura asturiana. Pa ello n'el programa faeráse un repasu por la hestoria de los indianos, desfrutando d'una ruta per la arquitectura indiana de la zona y de la visita al Archivu d'Indianos pa conocer un poco más de estos cellebres emigrantes. Como nun podía ser otra la música y gastronomía darán maniera a la conxunción de les dos tierres, América y Asturies: Cuntarase con mezcla y tastia de platos típicos de equí y ellí, como la cazuela del Indianu, sones cubanos, rancheres mexicanes, bailes tradicionales del Oriente d'Asturies y diverses altividaes que completarán el festival.Una bona ocasión pa conocer la punta del Oriente astur, la so costa y la so cultura del emigrante. CAAC racomienda esta feria

Info: Ribadeva



Piedres Blanques( Castrillón)
del 8 al 11 de Xunetu
Festival de la Cerveza
Hosteleros y ayuntamientu entamen esti festival na Plaza Europa de Piedres, onde la cerveza y la gastronomía de chiringuitu son los protagonistes absolutos d'un festival que cunta ya con cuatro años de vida. Bona ocasión pa dexase caer por Piedres, pasar de llargo y dir a ver los restos de les Mines de Arnao, la playa de Santa María o tomar un culete nos merenderos de la zona.


Fiestes de Prau y verbenes:
San Antonio en Collotu( Uviéu/Siero)
Fiestes de Pumarín(Uviéu)
Romería de Llacín Porrúa( Llanes)
Santa Ana en Premoñu(Las Regueras)
El Carmen en Tapia( Tapia de Casariegu)
Romería de la Teyerona( Llangréu)
La Joguera(Celoriu)
Entre milenta más......

Cartelos cortesia de los sos amos con acuerdu a Creative Commons, agradeciendo y reconociendo el llabor de los diseñaores y dueños. Todos los derechos reservaos

6 comentarios:

Lúpuloadicto 9/7/10  

Eiiii tíos... podríais montar eso en agosto para celebrar tanta puñetera feria...jejeje! Que si sidra, bonito, quesos y demás... Lo que quereis es dar mucha envidia mientras algunos nos conformamos con verlas pasar!!!!!

A ver si a principios de agosto os queda alguna cosita por ahí!

Un abrazo.
Pau.

Chela 10/7/10  

No te preocupes que para Agosto hay y habrá fiestas y verbenas pa dar y regalar jejeje

Haya Salud

Anónimo,  10/7/10  

fiestas patronales en honolulu, la caac estará allí, fiestas en turku, la caac estará allí, fiestas en cape town caac will be there.

Compañía Asturiana Amigos de la Cerveza 10/7/10  

Efectivamente anónim@ siempre que un miembro de CAAC esté en alguno de esos sitios y haya fiesta así será, no lo dudes,da igual que sea Hawaii que Finlandia

Así somos, qué le vamos a hacer....

fivixx 10/7/10  

La CAAC no esta donde hay fiesta, la fiesta esta donde va la CAAC. XD

Chela 10/7/10  

También es verdad Fivvixx, no se puede negar la evidencia jejejejeje

Siempre Dispuestos...

Si queréis que vuestras cervezas o elaboraciones, vuestros actos culturales, jornadas gastronómicas o cualquier expresión de cultura popular que organicéis u os interese salga aquí, sólo tenéis que poneros en contacto con nosotros escribiendo a:
Haremos gustosos y sin ánimo de lucro el correspondiente reportaje que aparecerá en una sección fija de nuestra página. Siempre Dispuestos...


Archivo del blog

Creative Commons

Creative Commons License
CAAC, su blog y su contenido están bajo una licencia de Creative Commons.

IBSN

IBSN: Internet Blog Serial Number 11-01-2008-80

  © Free Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP