viernes, 30 de julio de 2010

Agenda Gastronómica CAAC

Esta semana la Agenda va de viaje acercándose a la ribera del Órbigo, en León, centrando allí toda su actividad

Carrizo de la Ribera (León)

del 31 de Julio al 1 de Agosto

V Feria del Lúpulo y la Cerveza
Carrizo de la Ribera es una pequeña localidad leonesa a orillas del río Órbigo, donde se concentra el 90% de la agricultura del lúpulo de la Península. El Oro verde como aquí se conoce al humulus lupulus, encontró en el clima partícular de esta zona y en sus suelos, el terreno ideal para su desarrollo. Un año más, y ya van cinco consecutivos, El Parque de la Bolenga en Carrizo albergará La Feria del Lúpulo donde se dan cita agricultores, transformadores-La Sociedad de Fomento del Lúpulo tiene su sede en el pueblo vecino de Villanueva-, hosteleros y artesanos de la zona, para ofrecernos una muestra de la cultura del lúpulo y de la gastronomía de la región. En lo tocante a este último punto un año más se realiza el sistema de bonos, 6 cervezas 5 euros, cy se contará con la presencia de todas las cerveceras industriales nacionales que usan lúpulos de Carrizo. Para acompañar podremos degustar embutidos, aceites, quesos,empanadas, miel, postres caseros y la novedad de este año, pulpo a feira y pulpo a la gallega, cocido y servido en directo. Por otro lado el Festival cuenta con una muestra fija que repasa la historia del lúpulo en la localidad, charlas sobre su agricultura y su transformación, conciertos, teatro y zona de juegos infantiles para los más pequeños. Sin duda una actividad que merece la pena y que desde CAAC os recomendamos...no hace falta decir que allí estaremos como ya estuvimos






***Cartel Cortesía de la organización del evento, reservados los derechos, muchas gracias desde CAAC.

Read more...

miércoles, 28 de julio de 2010

Links: blog de cerveza Cotoya

Voy a tomarme la licencia de hacer un poco de publicidad. Hacía tiempo que la Cerveza Cotoya necesitaba un espacio propio. Durante unos años estuvo compartiendo mi blog personal, con fotos de viajes y potas de cocina. El crecimiento natural hace que trascienda (un poco de momento) el ámbito personal, y puede que llegue allí alguien que no esté interesando en donde paso mis vacaciones ni como tengo amueblada la cocina.
Este blog será un depósito desordenado, cuyo único tema de unión será la Cerveza Cotoya.
Salud y COTOYA!

Read more...

martes, 27 de julio de 2010

La Ronda #26: Una receta audaz.

En La Ronda de este mes Manzapivo propone "crear una receta totalmente audaz, que sea totalmente inédita (si están en capacidad de trasladarlo de sus mentes a un vaso, sería magnífico), algo que se salga de todo lo convencional y que los más grandes puristas queden escandalizados."


Sopa BP
Esta sopa si bien es bastante audaz no resulta del todo inédita ya que me he inspirado en otra gran "sopa" que se está cocinando allá por el golfo de México. He intentado sustituir algunos ingredientes de la receta original como las tortugas y los delfines por otros mucho más fáciles de encontrar en nuestra pescadería habitual. Por motivos de salud he decidido prescindir de los hidrocarburos y los dispersantes químicos.


Ingredientes (para 4-6 personas).
  • Ajo
  • Cebolla
  • 1/2 litro de cerveza negra o stout
  • 1 bolsita de tinta de calamar
  • Pescados y mariscos varios (rape, salmonete, cigalas, mejillones...)
  • 1 chorrito de brandy
  • Hierbas aromáticas
  • Sal y pimienta

Preparación.
En una cazuela se ponen a freír en aceite 2 dientes de ajo picados. Se sofríe la cebolla picada hasta que tome color, luego se añaden los pescados y mariscos bien limpios y se sazona con sal, pimienta y las hierbas aromáticas al gusto. Se añade un chorrito de brandy y se flambean los pescados. Se añade la cerveza negra y la tinta de calamar y si hicera falta se añadiría más agua o caldo de pescado. Se deja cocer unos 30'. Pasado este tiempo la sopa ya esta lista.

NOTA: Si quisiéramos lograr el aspecto de la receta original podríamos añadir a la receta una cucharada sopera de maicena (harina de maíz) a modo de espesante. Como consejo de presentación se puede servir la sopa acompañandola con un chorrito de aceite de oliva y unos pescaitos fritos.

Read more...

viernes, 23 de julio de 2010

CAAC en El I Certamen Cultural de la Cerveza en Pola de Siero

Dentro del marco que ofrece El I certamen Cultural de la Cerveza en Pola de Siero nuestra Asociación ha sido invitada para dar una charla acerca de la cerveza, su historia y su futuro. Estamos muy ilusionados con este evento y por supuesto muy agradecidos por la oportunidad que se nos brinda al poder participar en un festival cervecero que sin duda promete y el cual significa un paso adelante en la cultura cervecera de nuestra región.
Si pasáis por el Festival allí estaremos, os esperamos.

Charla:
La Cerveza su Historia y su Cultura Gastronómica
Lugar: Plaza Les Campes ( Pola de Siero)
Hora: 12,30h Sesión Vermú

Read more...

miércoles, 21 de julio de 2010

Michael Jackson: El Documental

Hace unas semanas, hablando con Fivvixx nos enterebamos del proyecto que se está llevando a cabo como homenaje postumo a la figura del genial escritor. Se trata de un documental sobre la vida y el trabajo de Michael Jackson, The Beer Hunter and Whisky Chaser, repasando sus viajes, sus artículos y su extensa obra pero a la vez destacando también la cara más humana del mítico autor, su sentido del humor, su pasión absoluta por la cerveza y el whisky y también su lucha contra el Parkinson. La película, que actualmente está buscando patrocinadores, se estrenará en el otoño de este año, coincidiendo con el Festival Americano de la Cerveza a celebrar en Denver (Colorado) y se espera que sea un éxito, además de un sentido homenaje, ya que una parte importante de los beneficios irán destinados a la National Parkinson's Foundation de los EEUU.

Esperamos y deseamos que pronto llegue también a nuestras pantallas y podamos disfrutar y conocer un poco más del gran escritor, maestro y absoluto pionero en el mundo de la cerveza que fue Michael Jackson, "el de la Cerveza, no el que canta" cómo lo solemos describir nosotros.

Os dejamos este trailer de adelanto:



Créditos del trailer, fuente y más información cortesía de Beer Hunter: The Movie

Read more...

viernes, 16 de julio de 2010

Axenda Gastronómica CAAC

Fin de Selmana esti, marcáu per les cellebraciones marineres n'Asturies, asína como por unes cites más que recomendables onde los raigaños culturales, sociales y gastronómicos de la nuesa rexión son motivu de fiesta en delles llocalidaes asturianes.


Pola Siero(Sieru)

del 15 al 20 de Xunetu

El Carmín
Posiblemente la meyor romería del centru d'Asturies n'estes feches. El carmín rapresenta pa la Pola 15 díis de Folixa onde el folklore llocal y rexional mesturase con otres altividaes culturales y gastronómiques: Dances, bailes y música tradicional asturiana, charangues, bandes de gaites, torneos de bolos, de baile per pareyes y a lo suelto, cocina llocal, sidra...El día grande ye el llunes onde se fae la xira al prau con tortielles, bollos preñaos y sidra asgaya. Esti añu además como novedá, pa'l cierre de fiesta entamase el primer certame cultural de la cerveza onde el nuesu compañeru Lúpulo partecipa activamente. Folga decir que CAAC tará ellí y que Racomienda esta fiesta, perque asína ye y será.



L'Entregu(Samartin del Rei Aureliu)

del 16 al 18 de Xunetu
Fiestes de la Laguna y V alcuentru Medieval de Samartín del Rei Aureliu
Tradicionales fiestes entreguines que abren con el pasacais tradicional de tambor y gaita pa llevar la folixa fasta la atraición más importante de les fiestes, el Alcuentru Medieval onde alrodiu un mercáu medieval desengolgueranse delles actuaciones de teatru na cai como son el desfile medieval, onde partecipa tou el pueblu desfrazau a la costume medieval, la coronación del Rei Aureliu,muestres de equitación, lluches en direutu, música y malabares medievales, y un mercáu que recrea la vida n'aquelles époques. Comu invitáu de luxu esti añu ta la Agrupación de Moros y Cristianos de Alcoy, los cuales parteceparán nel desfile y faerán una muestra del so Folklor llevantín. Una esperencia que mos trae un pocu de la vida medieval nel Samartin de ayeri. CAAC racomienda esta altividá.

Candás ( Carreñu)

del 16 al 19 de Xunetu

XXI Feria de les Conserves en Candás y XXV Xornáes Gastronómiques del Bonito de Candás

Un añu más y ya van ventiún, Candás acueye el Festival de les Conserves como homenaxe a un pasáu meyor nn'el que la industria conservera yera fonte importante de ingresos na guapa villa candasa. 16 empreses , de les que 13 son asturianes, del Llitoral Cantábricu tendrán presencia nel recintu ubicáu na esplanada del muelle., onde además de la espoisición y venta tamién habrá degustación de ellaboraciones varies. Coincidiendo nel tiempu y el espaciu destacar les xornáes gastronómiques del bonitu que dellos restoranes y chigres del conceyu entamen n'esti tiempu del añu nel que'l apreciáu túnidu arriva a les nueses costeres. Una bona escusa pa' arrimase a tomar una botelluca a Candás, desfrutar del so prestosu ambiente mariñeru y como no visitar el so museu de les Coserveres ya que el tema da pa ello. CAAC tará ellí y racomiendavos esti eventu

Info:Feria de les Conserves, Carreñu



Avilés

del 16 al 19 de Xunetu

XIV Festival Intercélticu de Avilés 2010

El Festival ya ye una cita ineludible nel calendariu estival de la Villa de Avilés con prestixiu internacional, nun en vanu, n'ella xuntense les bandes y agrupaciones de música tradicional más importantes del nomáu Arcu Atlánticu. Dellos partecepantes faeran a lo llargo d'esti fin de semana variades actuaciones, pasacais y muestres per toes les cais y places d'Avilés. Espectacular ye ver les bandes de gaites escoceses xunto con les Asturianes asína como formaciones arrivaes de Bretaña, Gales, Irlanda, y como no, la nuesa veciña Galicia. Un espectáculu más que recomendable que CAAC nun se va a perder.

Villaviciosa

del 16 al 19 de Xunetu

Festival Internacional de la Gaita y primera Nueche Folk de Villaviciosa

Homenaxe al instrumentu más representativu del nuesu folklor con muestres, espoisiciones y charles sobre elles asína como música en vivu a cargu de La Bandina( Asturies), DRD(Madrí), Spojonê Huki ( Eslovaquia).
Colunga(Colunga)
del Miércoles 14 al Domingu 25 de Xunetu
Alcuentros con la Cultural Tradicional Asturiana

La capital del Conceyu asína como la villa marinera de Llastres acoyen esti alcuentru nel que el tema central xira entornu a les manifestaciones artístiques y populares de la nuesa cultura. Leéndes, cuntacuentos, la importancia de la tradición aural, música, teatru costumista y diverses muestres de gastronomía, música y lliteratura tarán presentes durantes estes dos semanes n'unos alcuentros que dende equí Racomendamos y que sirven pa acercar la nuesa cultura a propios y foriatos.

Info:Colunga



Ribesella(Ribesella)

Sábadu 17 de Xunetu
Nueche Celta de Ribesella
La Guapa villa de la costa oriental acoye la Nueche celta que servirá pa la presentación del nuéu trabayu del grupu Corquiéu.Folixa, bona música, meyor xente y allegría a raudales allá onde desemboca el Sella a la mar. CAAC Racomienda esti conciertu y la folixa adxunta.





Cangas (Cangas de Narcea)

del 14 al 22 de Xunetu

La Descarga en Cangas(El Carmen y la Madalena)
Una de les fiestes más populares d'Asturies nes que Cangas vistese de Gala pa ofrecenes 10 díis de festexos que incluyen música, xornáes gastronómiques, muestres y concursos de cultura popular mucha Folixa y muncha pólvora con la famosa Descarga nes que les peñes de la llocalidá y alriores descarguen los sos volaores n'una atronaora exhibición. Ensín dubia una de les cites más esperaes y una bona maniera de arrimase a conocer la guapa montaña de la zona, la ribera del Narcea y comu non los singulares y únicos n'Asturies, vinos de la Tierra de Cangas. CAAC Racomienda esta fiesta.
XVI Xornáes de la Cultura Vaqueira en Navaral (Tineo)
Xornaes entamaes pero la Asociación Cultural Manxelón alrodiu de los Vaqueiros de Alzada y la so idiosincrática cultura. Muestres de la vida antigua de los vaqueiros, gastronomía típica de la so cultura, charles, bailes y música tendrá llugar n'esti pueblu tinentense enclavau na montaña vaqueira y que ufierta unes guapes vistes del conceyu de Tineo. CAAC tará ellí
El Carmen, patrona del mar cellebrase tamién, entre otres llocalidáes, en:
Lluanco
San Esteban de Pravia
Tapia de Casariegu
Llastres(Colunga)
La Tenderina( Uviéu)
Arriondes(Parres)
Celoriu(Llanes)

P.S.- Postreru a la espublicación d'esti artículu llegabamos la triste noticia de la muerte d'un mozu perteneciente a una Peña durante los preparativos de los volaores en Cangas Narcea. Dende equí queremos expresar el nuesu pésame a les families y mandar apoyu fonderu a tóus aquellos afeutaos per esta tráxica pérdida.


Cartelos cortesia de los sos amos con acuerdu a Creative Commons, agradeciendo y reconociendo el llabor de los diseñaores y dueños. Todos los derechos reservaos

Read more...

jueves, 15 de julio de 2010

Festival del Lúpulo El Carmín

Los próximos días 23, 24 y 25 de Julio se celebrará en la Plaza de les Campes en Pola de Siero el primer festival del Lúpulo, pensado como colofón a las Fiestas de El Carmín.

Se trata de un certamen al que acudirán varias cervecerías de la región, así como hosteleros de La Pola. Unas quince carpas dedicadas a la venta de cerveza, con dos grifos y cinco botellas cada una, sin repetir marcas, harán de la cita un proyecto ambicioso en cuanto a representación cervecera. Cervezas nacionales alternarán con las importadas con una importante variedad de estilos y países.

Obviamente y como bien dice el amigo Chela, Caac estará allí.

Read more...

domingo, 11 de julio de 2010

Cerveza Cotoya en Mediona 2010

Después de varios años oyendo hablar del Festival de Mediona y tras convertirse éste en un referente nacional en cuanto a cerveza artesana se refiere, no cabía duda de que era un destino que la Caac visitaría más temprano que tarde.

En la primera cata de Cotoya de barril y entusiasmados con el resultado de la cerveza obtenida, ya surgió una primera conversación de acudir a la cita Catalana con cerveza en vez de simplemente a descubrir las de otros. Detrás vinieron nuevas pruebas (con algún fiasco que otro) hasta que Diego elaboró una formula que parecía bastante fiable para conseguir aguantar el viaje y el calor sin problemas.

Ponerse en contacto con Carlos, de Agullons, organizador del evento y empezar a elaborar el mayor número de litros posibles para el festival (dentro de las pocas posibilidades de tirada que tenemos) fue todo uno. Desde el primer momento, Carlos nos informó de condiciones y organización para acudir y en varias llamadas posteriores solventó cualquier duda que tuvimos (no fueron pocas).

El 12 de Junio era la fecha señalada. Preparar el stand fue cosa rápida ya que por cuestiones de espacio en la furgo del "Presi" no teníamos demasiadas posibilidades de nada majestuoso. Carpa del carrefour a 29 €, mostrador de Bavaria customizado para la ocasión con una lona de Cerveza Cotoya (By gráficas Gramas). Tres camisetas azules muy monas elaboradas para la ocasión, enfriador cortesía de Toño Torres, cables, cubos y alguna cosilla más conformaban nuestro atrezzo.

En cuanto a cerveza llevamos 60 litros de Cotoya Ale, 20 de Cotoya especial (lager con dry hopping) y 20 de Cotoya Porter (que según opiniones variadas y contrastadas de porter tuvo poco más que el color, jejeje). También llevamos dos cajas de sidra con escanciador (escanciaba el que suscribe) que tuvieron más bien poco éxito debido a la intempestuosa hora a la que pretendimos tomarla (rondarían las dos de la mañana)

Con la furgo cargada desde el jueves, la ruta de viaje comenzo el viernes a las dos de la tarde. Dos bocatas de pan tumaca con pernil (por eso de ir adaptándonos a la cultura local) y a hacer kilómetros. Lluvia, frio y viento nos acompañaron buena parte del trayecto hasta pasada Zaragoza. El resto seguir las indicaciones del gps de la caac (31 países oiga) y llegar a Sant Joan de Mediona sobre las 11 de la noche y ser recibidos por Montse y Carlos en el Casal del pueblo, donde nos esperaban para cenar en compañía del muchos de los participantes en la feria, a los que fuimos conociendo esa noche. Tras unas cuantas Pura Pale de Agullons nos dirigimos a la Masia donde nos acogieron nuestros anfitriones y pusieron su casa a nuestra disposición (y su cerveza, jejeje).

Dormir (poco), desayunar y ponerse en marcha a las 8 de la mañana para instalar las carpas en la zona del pueblo destinada al certamen. El reparto del sitio para cada expositor se hace de una forma que nos encanta en la caac. Alegremente y sin darse un pijo importancia. Es decir, llegas e instalas donde quieras. Así da gusto.



Los vecinos que nos tocaron en suerte fueron Carmen y Alex de Glops a la izquierda (quién me iba a decir a mi hace unos años cuando comencé a vender su cerveza en El Lúpulo Feroz, que iba a compartir con ellos un stand en un festival de cerveza artesana) y el amigo Pepe de La Font del Diable a la derecha. Por cuestión de proximidad fueron con los que mayor trato tuvimos a lo largo del día. El calor apretaba y tras varias vueltas para aparcar la furgo, montar la carpa, instalar grifos y demás parafernalia, con más miedo que verguenza procedimos a pinchar el primer barril. No teníamos ni idea de como iba a salir. El viaje, el calor, la inexperiencia... jugaban en nuestra contra. Suelo ser bastante crítico con Diego en cuanto a las recetas que elabora cuando alguna cosa no me gusta y debo decir que esta "SI ME GUSTA". El resultado a mi modo de ver era correcto y con eso nos conformábamos.

El día fue trascurriendo con el Presi dando vueltas, tostándose al sol, trayéndonos cervezas y llevándo las nuestras por el mundo, haciendo de relaciones públicas y al final incluso dando charlas técnicas y sirviendo cervezas. Curiosa la evolución a lo largo del día, pasando del (poner voz del presi) "A mi no me hagáis hablar que no se que decir", al (poner voz del Presi despues de muuuchas cervezas) "Esta cerveza es tal o cual y tiene tal o cual característica".

Fue pasando el día, fuimos conociendo gente, fuimos acabando la cerveza...

Varios bloggers cerveceros pasaron a visitarnos y a compartir un buen rato con nosotros. Que diferente es la experiencia de charlar un rato en persona que tener que intercambiar opiniones a través de la red. Pau (lupuloadicto) y Andrés (culturilla cervecera) departieron con nosotros largo y tendido. También nos visitó en varias ocasiones el alcalde, muy majo, y nos hizo reflexionar sobre si tenía especial querencia por nuestra cerveza o era un interés general por todas las cervezas. Nos pareció más bien lo segundo.

Sobre el resto de cervezas del festival , os remito a la excelente entrada que hace Pau en su blog "lupuloadicto" donde nos expone quién acudió y qué cervezas había.

Llegó la noche, los conciertos, el fin de fiesta y el cansancio del viaje, pocas horas de sueño, nervios, calor... pasaron factura. Desmontamos el chiringuito (más o menos a las dos de la mañana) y tomamos rumbo a Igualada donde hicimos noche.

En resumen, una experiencia inolvidable donde aprendimos mucho sobre este mundillo de la cerveza y donde todo el mundo nos acogió como a uno más. Gracias a Montse y Carlos por habernos acogido en su casa y por aconsejarnos en todo momento, haciéndo que todo nos resultara mucho más fácil.


Ps: En lo económico tuvimos un superavit de seis euros, con lo que se demuestra que somos una empresa solvente. Jejeje

Read more...

viernes, 9 de julio de 2010

Axenda Gastronómica CAAC

Xunetu o Xuliu ye un mes onde les fiestes de prua y romeríes tomen protagonismu absolutu n'el branu asturianu xunto con les xornáes gastronómiques típiques d'estes feches. D'entre les milenta folixes que podemos topar per la xeografía asturiana destacamos les siguientes:


Lluanco(Gozón)
del 2 al 11 de Xuliu
XXVI Festival del Bonito
Con la llegada del branu llega la costera del bonito y la villa marinera de Lluanco cellebra dende fae más de 25 años el tradicional festival onde en dellos restoranes y bares del pueblu podrán degustase milenta platos con el bonito como ingrediente estrella. Altividaes y homenaxe a la mar que tamién atrae a públicu asína como el ambiente de la Taberna de Hank, son otres de les coses que se pueden tastiar na guapa villa mariñana. CAAC Racomienda esti eventu.
Info: Lluanco



Nava(Nava)
del 8 al 11
XXXIII Festival de la Sidra
Una de les cites más nomaes del calendariu de branu onde una vegada más los llagares d'Asturies compiten per conseguir el primer premiu n'es categoríes de meyor sidra y meyor llagar d'Asturies del añu. Nava, conceyu sidreru y epicentru de la comarca, abeyuga el museu de la Sidra, asína como una bona cantidá de llagares que faen que la tradición perdure. Asína que nun ye d'estrañar que n'esti mes vistase de gala pa' cellebrar la nuesa bebída. Alrodiu el festival tenemos delles altividaes d'entre les cuales destacamos, a parti del premiu y concursu a la meyor sidra natural, les muestres y tasties gratuites de sidra y tortos nos soportales del ayuntamientu, los deportes tradicionales na cai y les espoisiciones rellacionaes con la cultura de la sidra n'el Museu. Una cita ineludible que de nueche torna en fiesta gayolera onde les haiga con el famosu sidrotren que l'Ayuntamientu dispón pa llevar xente de toes les partes de Asturies fasta Nava. CAAC tará ellí y racomienda esti festival




Lluanco(Gozón)
10 y 11 de Xuliu
Mercáu de Sabores
Coincidiendo con Festival del Bonitu de Costera, cellebrase en Lluanco el Mercáu de Sabores onde los frutos de la tierra y la cocina tradicional asturiana serán los protagonistes indiscutibles. Sidra, embutíos, quesos y postres típicos. Esti añu además invitase a una delegación foriata, concretamente francesa y faerase un intercambiu de música y dances del país entre la delegación anfitriona y la francesa. Si táis per Lluanco no vos lo perdáis. CAAC tará ellí.
Info: Lluanco


As Pedreiras (El Franco)
XIV Xornaes de los Gaiteros del Occidente d'Asturies
El Franco, na' Caridá, abeyuga un añu más el alcuentru de gaiteros del Occidente, con un festival onde se interpretarán temes tradicionales, bailes y cancios xunto con la tradicional churrascada al aire llibre, cocinada nel área recreativa de "As Pedreiras". Sin duda una bona ocasión pa conocer esti conceyu interior del guapu occidente astur, aprovechando pa pasar por Tapia y asomase al Cantábricu.
Info: El Franco


Colombres( Ribadeva)
III Feria d'Indianos
del 8 al 11 de Xunetu


Indianu ye como se conocía n'asturies al emigrante que torniaba d'América depués de haber fecho fortuna. Cuando torniaben a la tierra que los vió marchar veníen con un sentimientu escontráu. Per un llau queríen pasar los sos caberos años na so tierra, con la so xente. Per otru teníen alcordances y señaldá de la otra tierra suya, de lUna les Amériques onde habíen fecho vida. Quiciaes seya esti desplazamientu sentimental lo que fizo que munchos construyeren cases y mansiones al estílu de les que habíen conocío n'América, plantando fasta plameres y otres flores tropicales, con el fin dexuru, de aliviar y conxugar los dos sentimientos. Dellos ficieron además bones obres a la comunidá, financiando escueles, arreglos de pueblos, centros sociales, y participaron a la tornia na vida política y social de la época. Esti xoven festival quier rendir homenaxe a esta figura y al so significa pa la cultura asturiana. Pa ello n'el programa faeráse un repasu por la hestoria de los indianos, desfrutando d'una ruta per la arquitectura indiana de la zona y de la visita al Archivu d'Indianos pa conocer un poco más de estos cellebres emigrantes. Como nun podía ser otra la música y gastronomía darán maniera a la conxunción de les dos tierres, América y Asturies: Cuntarase con mezcla y tastia de platos típicos de equí y ellí, como la cazuela del Indianu, sones cubanos, rancheres mexicanes, bailes tradicionales del Oriente d'Asturies y diverses altividaes que completarán el festival.Una bona ocasión pa conocer la punta del Oriente astur, la so costa y la so cultura del emigrante. CAAC racomienda esta feria

Info: Ribadeva



Piedres Blanques( Castrillón)
del 8 al 11 de Xunetu
Festival de la Cerveza
Hosteleros y ayuntamientu entamen esti festival na Plaza Europa de Piedres, onde la cerveza y la gastronomía de chiringuitu son los protagonistes absolutos d'un festival que cunta ya con cuatro años de vida. Bona ocasión pa dexase caer por Piedres, pasar de llargo y dir a ver los restos de les Mines de Arnao, la playa de Santa María o tomar un culete nos merenderos de la zona.


Fiestes de Prau y verbenes:
San Antonio en Collotu( Uviéu/Siero)
Fiestes de Pumarín(Uviéu)
Romería de Llacín Porrúa( Llanes)
Santa Ana en Premoñu(Las Regueras)
El Carmen en Tapia( Tapia de Casariegu)
Romería de la Teyerona( Llangréu)
La Joguera(Celoriu)
Entre milenta más......

Cartelos cortesia de los sos amos con acuerdu a Creative Commons, agradeciendo y reconociendo el llabor de los diseñaores y dueños. Todos los derechos reservaos

Read more...

martes, 6 de julio de 2010

De vuelta a Bélgica III

En los dos últimos días del viaje decidimos ver una parte de Bélgica hasta ahora desconocida para nosotros: Valonia. Y a falta de grandes ciudades y sitios turísticos apostamos por una combinación que nunca suele fallar: Naturaleza y cerveza.
Nos alojamos en Herbeumont, un pequeño pueblo pintoresco con olor a leña quemada en mitad de las Ardenas. Con muy poca cerveza pero cercano a la abadía de Orval, lo cual es un plus. La visita a la abadía estuvo bastante bien pese a que solo se pueden visitar las ruinas, la fuente de Mathilde (de donde extraen el agua para hacer la cerveza) y un pequeño museo. Es un sitio verdaderamente bonito y que además huele a cerveza y a naturaleza. El resto del día lo pasamos jugando a las cartas y bebiendo Orval y Rochefort 8 por los bares de la zona.

Al día siguiente cogimos el coche para ir por la mañana al Auberge de Poteaupre, el bar de Chimay,vamos. Allí ademas de las tres cervezas de Chimay (la triple en barril) y de una exquisita variedad de quesos de la abadía, tienen Chimay Speciale. Una cerveza rubia de 4,5%ABV riquísima. La excusa perfecta para beber Chimay todos los días. Luego pasamos por la abadía, que si bien no tiene mucho que ver, es el lugar perfecto para dar un paseo después de un par de Chimays.
El resto del viaje lo pasamos en Walcourt, con una visita rápida a la Brasserie de Silenrieux para probar sus cervezas de escanda y trigo sarraceno, Binche y su mercado y algunos bares de la zona.

Read more...

sábado, 3 de julio de 2010

Axenda Gastronómica CAAC/Agenda Gastronómica CAAC

Retomamos la Axenda depués de unos problemas téunicos axenos a la nuesa voluntá y facemoslo racomendando les fiestes que más mos presten en esti primeru fin de selmana de Xuliu

Fitoria(Uviéu)
del 2 a 5 de Xuliu

Fitoria en Fiestes
Na falda del Monte Narancu Fitoria ye un pequeñu y guapu pueblu que conserva la tradición de la aldea al lláu mesmu de la ciodá. Una de les fiestes más guapes y sonaes del aniciu del branu oventense cellebrase equí con romería dende Pumarín hasta'l Prau, corderos a la estaca, paella da xigante, concursu de tortielles, orquestes de renome, y muy bona Folixa. CAAC Racomienda estes fiestes así como pasar por el bar Los Calderones a comer un cachopu xigante y unos pimientos rellenos de bonito.
Más Info: Fitoria


Lluanco(Gozón)
del 2 al 11 de Xuliu

XXVI Festival del Bonito
Con la llegada del branu llega la costera del bonito y la villa marinera de Lluanco cellebra dende fae más de 25 años el tradicional festival onde en dellos restoranes y bares del pueblu podrán degustase milenta platos con el bonito como ingrediente estrella. Altividaes y homenaxe a la mar que tamién atrae a públicu asína como el ambiente de la Taberna de Hank, son otres de les coses que se pueden tastiar na guapa villa mariñana. CAAC Racomienda esti eventu.
Info: Lluanco

Llanera( Llanera)
del 2 al 4 de Xuliu

Los Exconxuraos
El Recintu Ferial de Ables conviertese en la Llanera de la alta edá media pa festexar una historia real na que el pueblu de Llanera llevantose en rebelión escontra los tributos que tenía que pagar y por ello fueron excomulgaos tóus los sos habitantes teniendo que dir andando en penitencia hasta Oviéu a pedir el exconxuru. Esta Lleénda, convirtiese cada añu nel tema principal y asína la organización entama un pueblu medieval con rapresentacións caleyeres, a modu de teatru al vivu tanto del pueblu como de les batalles, les comedies, los banquetes-con una cena medieval que merez muncho la pena, y la vida en xeneral.Una de les les fiestes más atrautíves del aniciu del branu, nomada de Interés Turísticu y cultural Rexional que vos racomendamos dende ya.
Info: Los Exconxuraos



Read more...

Siempre Dispuestos...

Si queréis que vuestras cervezas o elaboraciones, vuestros actos culturales, jornadas gastronómicas o cualquier expresión de cultura popular que organicéis u os interese salga aquí, sólo tenéis que poneros en contacto con nosotros escribiendo a:
Haremos gustosos y sin ánimo de lucro el correspondiente reportaje que aparecerá en una sección fija de nuestra página. Siempre Dispuestos...


Archivo del blog

Creative Commons

Creative Commons License
CAAC, su blog y su contenido están bajo una licencia de Creative Commons.

IBSN

IBSN: Internet Blog Serial Number 11-01-2008-80

  © Free Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP