viernes, 30 de abril de 2010

Axenda Gastronómica CAAC/Agenda Gastronómica CAAC

Calima,-agua, agua- calima, asína cola abril y arriva mayu. Pa cellebralo equí tenemos delles cites interesantes abondu pa' que mos preste el fin de semana//Calor-agua, agua-calima, así se va abril y llega mayo.Para celebrarlo aquí tenemos algunas citas más que interesantes para disfrutar del fin de semana:



Navia
1 y 2 de Mayu
I Certame Gastronónicu Cañes, Vinos y Cazueles
Primer entamu d'esti xoven proyeutu nel que 17 chigres de Navia capital y dellos de los alriores ufiertarán variades tapes y pinchos pa acompañar cerveces de barril y vinos varios. Munxos nun sabrán que Navia foi en su día zona de lúpulos asína que dellos ya tenemos un motivu pa' busca-y interés a la visita gastronómica a Navia.
Info:Navia







Tineo
30 de Abril, 1 y 2 de Mayu

XXII Feria de Muestres de Tineu

Quiciaes la más importante del occidente astur, la Feria de Tineu cumple ventidos años y una vegada más vien cargada. Los temes agropecuariu, construcción, alimentación y artesanía son l' exe básicu y alrodiu de élli la capital del conceyu entama fiesta deselgoguiendo una gran númberu de actividaes. Música tradicional-banda de gaites, acurdionistes-, grupos de baille asturianu, bandes de folk, xuegos pa neños y neñes, campeonatu de bolos de Tineo y concursu de entibaores mineros son delles de estes actividaes más que recomendables. Lo gastronómicu nun queda atrás y entre les munxes ufiertes que la bona cocina de la zona mos da nun podemos escaecer esa xoya culinaria llocal, baxo indicación geográfica protexida, que ye el Choscu de Tineo el cual podrá acompañase con los cercanos Vinos de la Tierra de Cangas.CAAC tará ellí Info: Programe Feria de Muestres. Tineo Turismu

Curniana(Salas) 1y 2 de Mayu

XII Feria del Salmón
La Pesca del salmón, la xoya de los ríos asturianos, y la pesca en xeneral tien el so homenaxe en Cornellana durante esti primer fin de selmana de Mayu podriemos topar muestres de artículos de pesca, historia de la pesca nel Narcea, mercáu de productos típicos de Salas, exhibiciones y torneos de pesca pa guajes y mayores. Una bona oportunidá pa' conocer Cornellana y la so cultura Fluvial a orielles del Narcea.
Info: Feria, Salas









La Nueva( Llangreu)
1 y 2 de Mayu


X Mercáu Tradicional de la Revolución Industrial
La Asociación Cultural San Luís, de la Nueva, na Felguera, entama por décimu añu consecutivu el so mercáu tradiconal nel que se rapresenta un pueblu mineru del sieglu XIX. N'el programe d'esti mercáu topamos teatru costumbriste, puestos de artesanía y gastronomía de la zona y música tradicional. Una bona oportunidá de arimase a la hestoria de la Cuenca Minera del Nalón.
Info: La Nueva, Llangréu




Riosa 30 de Abril, 1 y 2 de Mayu

XXIII Xornáes de les Setes del Aramu
Dellos Hosteleros del conceyu lleven ventitrés años faciendo estes xornáes nes que se poden tastiar guisos y platos ellaboraos con setes xunto co'l cabritu de la sierra del Aramo. Un clásicu de la gastronomía de primaveira n'Asturies y una bona desculpa p'arimase a les faldes del Aramu, subir al Angrilu y afayase un pocu n'esta guapa zona de la montaña central
Info: Riosa. Chigres qu'entamen: Mesón Monte Aramo,El Llerón (985 76 70 99), Bar El Puente,L'Ará (985 76 60 54) , Bar Casa Chus, Ablaneo (985 76 61 67), La Pomarada, na Vega, (985 76 70 17)


Bárzana ( Quir
ós)
1 y 2 de Mayu

VIII Mercáu Tradicional Quirosanu

Comu cada añu per la primaveira en Quirós, la so capital, Bárzana, engalanase col Mercáu Tradicional una cita más que recomendable.Rapresentación en vivu d'un mercáu asturianu de principios del sieglu XX. Artesanía, gastronomía-cergtame del pan de escanda y certame del quesu de bota, música tradicional y caldereta de corderu nel chigre del mércau. Además conciertu Folk con la Banda de Gaites Texu, la Asturiana Mining Company y el grupu Ciquitrinos. Una Bona oportunidá de conocer el valle quirosanu y de comer n'un entornu ensin igual, y onde CAAC vos recomienda la cocina de Casa Jamallo, un sitiu destacáu pela so calidá y la so calidez.
Info:Quirós


Cartelos y semeya postrera cortesia de los sos amos con acuerdu a Creative Commons, agradeciendo y reconociendo el llabor de los diseñaores y dueños. Todos los derechos reservaos

0 comentarios:

Siempre Dispuestos...

Si queréis que vuestras cervezas o elaboraciones, vuestros actos culturales, jornadas gastronómicas o cualquier expresión de cultura popular que organicéis u os interese salga aquí, sólo tenéis que poneros en contacto con nosotros escribiendo a:
Haremos gustosos y sin ánimo de lucro el correspondiente reportaje que aparecerá en una sección fija de nuestra página. Siempre Dispuestos...


Archivo del blog

Creative Commons

Creative Commons License
CAAC, su blog y su contenido están bajo una licencia de Creative Commons.

IBSN

IBSN: Internet Blog Serial Number 11-01-2008-80

  © Free Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP